"חובב גדול של התנ"ך" • השופט מישאל חשין הלך לעולמו בגיל 79

    דוד לזר | צילום: אפרת חשין - ויקיפדיה 4 Comment on "חובב גדול של התנ"ך" • השופט מישאל חשין הלך לעולמו בגיל 79
    21:37
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on "יש עוד הרבה משימות קדימה": הרמטכ"ל ביקר ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שופט בית המשפט העליון בדימוס ומי שהיה המשנה לנשיא בית המשפט העליון, מישאל חשין הלך לעולמו היום (שבת) בגיל 79, לאחר שבשנים האחרונות הוא נאבק במחלת הסרטן. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 17:30 בבית העלמין בקיבוץ גבעת השלושה.

    בפברואר 2006, הוא פרש מכס המשפט, ובנאומו הוא אמר: הילחמו בשחיתות בכל עוז. אל תניחו למלחמה יום וליל. בנפשנו הדבר, בנפשה של המדינה, בנפשו של העם".

    בפברואר 2007 אמר כי "אבא שלי היה שופט בית המשפט העליון הראשון. אני הייתי לאחר מכן. הוא הגיע להיות ממלא מקום קבוע לנשיא בית המשפט העליון. אני הייתי משנה לנשיא בית המשפט עליון. זה ביתי. מי שירים יד על ביתי, אני אגדע את ידו".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר פטירתו היום כי "אני מביע תנחומיי למשפחת חשין על לכתו של השופט ד"ר מישאל חשין, שהיה מבכירי המשפטנים של ישראל, ובעל מח חריף, מקוריות ורגישות.
    ראיתי אותו גם בהדרו וגם בצערו הגדול על מות בנו שניאור ז"ל", אמר נתניהו והתכוון על המקרה הטרגי של תאונת ה'פגע וברח' שבה נהרג בנו של השופט חשין.

    "חשין היה ידען וחובב גדול של התנ"ך ושל השפה העברית אותן ידע על בוריין", הוסיף ראש הממשלה נתניהו.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      האם בתור חובב תנ"ך הוא אהב גם את הפסוק "שמור וזכור את יום השבת לקדשו" ?!

      כן יאבדו כל אויביך ה'.

    2. 3

      לפני כיסא הכבוד אין "חובב" אלא מה עשית בחייך! כמה תורה למדת?!

    3. 2

      חובב תנ"ך גדול אבל שונא יהדות עוד יותר גדול מלחמתו ברבנים הראשיים ובמעמד בתי הדין יזכר לו לדראון עולם אסור לשכוח לו את זה

    4. 1

      נו נו אולי עכשיו אפשר לעליל שזה אלו שלא רוצים את גל הירש הרי הוא זה שזיכה אותו אז אולי רצחו אותו בגלל עמדתו זו [בציניות כמובן]